ח"כ סטרוק: "ההתנהלות שלכם מבישה, הציבור לא יסלח"

אסתי פלד 2 Comment on ח"כ סטרוק: "ההתנהלות שלכם מבישה, הציבור לא יסלח"

ח"כ אורית סטרוק מ"הציונות הדתית" לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו צריכים ללמוד מאברהם אבינו, לא להאמין להבטחות, אנחנו צריכים להיות בעלי הסמכות על הדברים שמשפיעים על מה שהבטחנו לבוחרנו" | האזינו

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המו"מ התקוע בין הליכוד לציונות הדתית, ח"כ אורית סטרוק שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחסה למצב. תחילה שיתפה החכי"ת את חוויותיה מהשבת הגדולה שהערכה בחברון, והגיבה לתקרית בה יהודים תקפו חיילים: "זה מאד מוגזם לומר שהתקרית הרסה את הכל, זה מנע מאנשים להגיע לעתניאל בן קנז. בתקשורת זה נשמע אחרת, היא עושה מזה את חזות הכל".

"הייתה שבת מרוממת ומשמחת, האנשים האלו היו חצי אחוז מהקהל שהיו פה. תקשורת השמאל מנפחת. אני תמיד אומרת להורים שלא כדאי לשלוח למקומות כאלו בני נוער ללא מסגרת. הם לא החליטו לעשות את זה, הם פשוט השתכרו והחליקו למצב הזה" הסבירה סטרוק.

החכי"ת שיתפה במסר מפרשת השבוע שעבר, שלטענתה לאורו הם מתנהלים מול הליכוד: "אברהם אבינו לא הסכים להאמין לעפרון שאמר לו שהוא יכול לקבור איפה שהוא רוצה. הוא רצה להיות בעל המקום. הוא לא סמך על דיבורים".

"אנחנו צריכים ללמוד מאברהם אבינו, לא להאמין להבטחות, אנחנו צריכים להיות בעלי הסמכות על הדברים שמשפיעים על מה שהבטחנו לבוחרנו. במהלך הבחירות דיברנו על מערכת המשפט והביטחון. נתניהו אמר לנו שהוא מתכוון לשים את יריב לוין במשפטים. בנושאים האלו עמדותינו כעמדותיו, ואנחנו נקבל את השליטה בוועדת החוקה".

"בביטחון זה לא ככה. הדברים לא מתנהלים כמו שצריך, יש סוגיות כבדות שעומדות על הפרק. נתניהו לא רוצה לתת לנו את תיק הביטחון, כי האמריקאים מתנגדים. ולמה הם מתנגדים? כי הם לא רוצים שינוי. יש השתלטות של פלסטינים על שטחים ביו"ש. גנץ נלחם בעד הפלסטינים. עכשיו אנחנו צריכים לשלוט בביטחון כדי לעצור את ההשתלטות על השטחים" טענה סטרוק.

"למרות שהתפצלנו לשתי סיעות אנחנו מתנהלים כבלוק. יש פה חצי מיליון אזרחים ששמו פתק ורצו לראות שינויים. גם אנחנו וגם החרדים יכולנו לעזוב את הגוש, ונשארנו נאמנים. נתניהו יודע שהממשלה הקודמת לא הייתה נופלת ללא עזרתנו, הוא מתייחס אלנו בצורה מבישה. אני אומרת לנתניהו ולליכוד, שהציבור לא יסלח להם אם הם יפנו עורף לשותפים".

האזינו לריאיון המלא:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה שמגיע לאהוד ברק ולליברמן ולגנץ מגיע גם לסמוטריץ